Erbjudanden av Only

Andra användare tittade även på

Aviseringar från Tiendeo

Jag vill få de senaste Only katalogerna och exklusiva erbjudanden från Tiendeo i Din stad

Jag vill även ha kataloger från kategorin

Privacy Policy

Andra Kläder, Skor och Accessoarer-butiker i Din stad

Intressant att veta om Only ...

ONLY är en Dansk modekedja som säljer kläder och accessoarer för framförallt kvinnor, men även för män under märket ONLY & SONS.

Lär känna Only

ONLY kläder är unika i sitt namn, sina butiker och kollektioner och har funnits sedan 90-talet. ONLY är ett fristående märke inom Bestseller Fashion Group, och säljer produkter från flera välkända och utvalda internationella märken.

ONLY öppettider är måndag till söndag, och i nuläget finns det en butik i Sverige, i  Malmö. Det mesta av försäljningen i Sverige sker via e-handel och på hemsidan kan man beställa ur hela sortimentet med fri frakt.

På sociala medier och på only.se kan man ta del av aktuella erbjudanden och kampanjer, samt följa ONLY rea och nyheter. 

I sortimentet finns kläder och accessoarer för kvinnor och män. Populära produktkategorier är ytterkläder, kjolar, klänningar och underkläder. Några av märkena som säljs är bland annat ONLY, VILA, Vero Moda och J.Lindeberg. ONLY PLAY är ONLY:s undervarumärke för sport- och träningskläder. 

Onlys bakgrund

Märket ONLY lanserades 1995 i Danmark. Den första ONLY-butiken öppnade 1997 i Oslo Arkaden.

Idag har ONLY fler än 300 butiker i Europa och Mellanöstern och växer fortfarande. Märket ONLY säljs i över 6500 grossistbutiker och är representerat på 23 marknader.

Se mer på hemsidan för information om butiker, kollektioner, erbjudanden samt kontakt med ONLY kundservice.

Only tänker på långsiktighet

Only har gjort några bra framsteg inom områden som socialt arbete, kemikaliehantering och användning av mer hållbara material sedan de formaliserade deras första uppförandekod 2000, men nu accelererar de. Deras FWD-strategi för mode betonar det omedelbara behovet av inkluderande och helhetssyn på hållbarhet. Denna åtgärd måste stödja företagstillväxt inom planetgränser genom att ständigt optimera deras verksamhet, sätta vetenskapliga mål och söka innovativa lösningar över hela värdekedjan. Vi agerar på de områden där de vet att de kan förbättra omedelbart, samarbetar med deras partners, hittar nya svar och utvärderar när ny information uppstår.